FAQ

FAQ

Heb je vragen over onze producten of over de print die best bij je past? Hier vind je de meest gestelde vragen. Heb je nog een andere vraag? Neem dan zeker contact met ons op!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn bestelling.

Soms gebeurt het dat de spamfilter een e-mail blokkeert. Check dus zeker ook je spambox! Is de bevestigingsmail ook daar niet te vinden, neem dan zeker contact met ons op. Zo kunnen wij nagaan of de bestelling correct werd doorgegeven.

Ik heb vragen over mijn bestelling.

Heb je specifieke vragen over je bestelling of over de drukprocessen en leveringen, neem dan gerust contact met ons op.

Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Wat nu?

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kan je op het inlogscherm gebruik maken van de optie ‘wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord in te stellen. Lukt het dan nog steeds niet om in te loggen, neem zeker contact met ons op.

Ik heb een kortingscode, hoe gebruik ik die?

Bij het voltooien van je bestelling zie je onder het totaalbedrag het vakje ‘ik heb een kortingscode’. Vul je code daar in om je korting te verzilveren.

#print-out

Kijk op onze Instagram en zie onze nieuwste creaties.